Стратешкото партнерство „IDEA“ има за цел да го подобри квалитетот на образовниот процес во училиштата за стручно образование и обука ширум Европа, во однос на развојот на нови иновативни методологии за креирање дигитални часови, подобрување на дигиталните вештини на персоналот и создавање интерактивни и инклузивни лекции за учениците.
За да го направат ова, партнерите ќе ги подобрат вештините на наставниците/едукаторите за работа со новите методи онлајн. Тие ќе развијат комбинација од методологија и дигитални алатки за употреба на наставниците. Избравме да развиеме нова методологија за онлајн/дигитални лекции намерно, бидејќи во нашето претходно искуство, веруваме дека се поефективни, успешни и популарни од онлајн лекциите засновани на еднострани предавања за презентација.
Оваа методологија ќе им помогне на учениците да се поврзат, да бидат интерактивни, да бидат поактивни и покреативни за време на часовите и силна алатка во моменти кога визуелната/дигиталната комуникација е многу важна, особено меѓу младите. Ќе го користиме „нивниот јазик“ за да ги мотивираме.
Истражување и анализа на моменталната состојба на дигитална подготвеност во училиштата за стручно образование и обука и создавање на модел на мешано/далечинско учење и настава чувствителен на културата.
Base para el desarrollo y finalización del kit de herramientas digital y el sitio web.
Содржи алатки и методи за наставници. Овие иновативни методи и дигитални алатки ќе им овозможат на наставниците да бидат подготвени да создадат лекција за учење на далечина и да ги олеснат различните фази на часовите.
Содржи линкови за преземање за истражувањето, методологијата, алатките, извештаите од студиите на случај, чекор-по-чекор инструкции за тоа како да се создаде лекција на Интернет.
Главната цел на проектот е развивање на нова и иновативна методологија и алатки (дигитален пакет со алатки и веб-страница), засновани на иновативни практики и конкретни лекции за наставниците за стручно образование и обука засновани на овие дигитални алатки и методи, кои можат да се изведуваат онлајн. Дополнително, сакаме да:
-се подобрат вештините за олеснување на наставниците преку адаптирање на успешни методи за онлајн употреба;
-се помогне за поврзување меѓу наставниците и учениците;
-учениците добијат креативно расположение преку визуелна стимулација, гејмификација, тимска работа, соработка и активно учество.
Факт е дека во 2020 година светот влезе во една од најголемите кризни ситуации во последно време, односно пандемијата Ковид-19. Училиштата ширум светот секако не беа подготвени за тоа. Ова драстично влијаеше врз наставниците и учениците на многу различни негативни начини: економски, психички, физички и социјален. Учениците во овој период на карантин, карантин, ограничувања итн. имаа многу задачи, за кои не беа соодветно подготвени и не можеа да ги завршат продуктивно и успешно.
Поради ова, нивниот процес на учење беше погоден - тој се намалуваше и/или стагнира. Тоа влијаеше и на нивната социјална интеракција. Ние како партнери во овој проект, сите активни во сферата на образованието (формално и неформално), целосно го поддржавме овој заклучок.
Поддршката на Европската комисија за изработката на оваа публикација не претставува одобрување на содржината која ги одразува ставовите само на авторите и Комисијата не може да биде одговорна за каква било употреба на информациите содржани во неа.
Лиценцирано под Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0).